Değerli Müşterimiz, 26.09.2024 tarihinde yaşanan hizmet kesintisine ait kök neden analizine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. RCA Dokümanı Saygılarımızla, GlassHouse
Bu platformda paylaşılan erişilebilirlik durumları, veri merkezlerimizde bulunan IP adreslerinin erişim durumlarını bir dakikalık aralıklarla ölçerek hesaplanır. Bu hesaplama yöntemi ile paylaşılan erişilebilirlik durumları tüm veri merkezimiz için geçerlidir ve tekil müşterilerin toplam erişim durumunu göstermez.
Değerli Müşterimiz, 26.09.2024 tarihinde yaşanan hizmet kesintisine ait kök neden analizine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. RCA Dokümanı Saygılarımızla, GlassHouse
Değerli Müşterimiz, 26.09.2024 tarihinde yaşanan hizmet kesintisine ait kök neden analizine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. RCA Dokümanı Saygılarımızla, GlassHouse
Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Equinix Veri Merkezi'nde bulunan yedekleme cihazımızda yaşanan sorun giderilmiştir. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse
Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Equinix Veri Merkezi'nde bulunan yedekleme cihazımızda yaşanan sorun nedeniyle, yedekleme operasyonlarında kesintiler meydana gelmektedir. Uzman ekiplerimiz sorunun çözümü için...
Değerli Müşterimiz, İstanbul Veri merkezi kaynaklı elektrik altyapısında yaşanan problem veri merkezi ekipleri tarafından giderilmiştir. Sistemler kontrollü olarak açılmıştır. Saygılarımızla, GlassHouse
Değerli Müşterimiz, İstanbul Veri merkezi kaynaklı elektrik altyapısında sorun yaşandığı bilgisi alınmıştır. Ekiplerimiz veri merkezi çalışanları ile koordineli bir şekilde çalışmaktadır. Gelişmeler hakkında en kısa sürede tekrar bilgi...
Değerli Müşterimiz, GlassHouse Ankara Veri Merkezi'nde 25 Mayıs 2024 tarihinde 03:00 ile 07:00 saatleri arasında network altyapımızda bakım çalışması yapılacaktır. Çalışma Başlangıç: 25.05.2024 03:00 Çalışma Bitiş: 25.05.202...