Online Lansman | Dell Technologies ve GlassHouse’tan Yeni Çözüm: On Premise Cloud

Veri Merkezleri

GlassHouse Bulut Veri Merkezleri

Bu platformda paylaşılan erişilebilirlik durumları, veri merkezlerimizde bulunan IP adreslerinin erişim durumlarını bir dakikalık aralıklarla ölçerek hesaplanır. Bu hesaplama yöntemi ile paylaşılan erişilebilirlik durumları tüm veri merkezimiz için geçerlidir ve tekil müşterilerin toplam erişim durumunu göstermez.

KKB Veri Merkezi

Anlık
BEKLENİYOR
%---
Son 24 Saat
%---
Son 7 Gün
%---
Son 1 Ay

Equinix Veri Merkezi

Anlık
BEKLENİYOR
%---
Son 24 Saat
%---
Son 7 Gün
%---
Son 1 Ay

Turksat Veri Merkezi

Anlık
BEKLENİYOR
%---
Son 24 Saat
%---
Son 7 Gün
%---
Son 1 Ay

DUYURULAR

Geçmiş Olay ve Duyurularımız

BİLGİLENDİRME

|
13.12.2024 12:38

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Ankara KKB veri merkezimizdeki firewall cihazımızda yazılımsal bir sorun nedeniyle erişim sorunu yaşanmıştır. Uzman ekiplerimiz soruna müdahale etmiş ve çözümlenmiştir. Konu ile ilgili en kısa sürede sizlerle RCA dokümanı paylaşılacaktır. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
13.12.2024 12:38

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Ankara KKB veri merkezimizde iç networkte bir sorun yaşanmaktadır. Uzman ekiplerimiz ile üzerinde çalışmaktayız. Konu ile ilgili en kısa sürede sizlerle bilgi paylaşılacaktır. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
05.12.2024 09:59

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud İstanbul EQX Veri Merkezi'nde 05 Aralık 01:00 – 08:00 saatleri arasında planlı bakım çalışmamız esnasında beklenmedik bir şekilde network altyapımızda sorun tespit edilmiştir. Sorun çalışma saatleri içerisinde giderilmiştir. Fakat bazı müşterilerimizde erişim problemleri yaşanmaya devam etmektedir. Uzman ekiplerimiz sorunun çözümü için çalışmalarına devam etmektedir. Çalışma tamamlandığında tekrar bilgi vereceğiz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
02.12.2024 15:53

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Ankara KKB Veri Merkezi'nde 02 Aralık 04:37 – 04:47 saatleri arasında beklenmedik bir şekilde network altyapımızda sorun tespit edilmiştir. Bu sorun sebebiyle sanallaştırma ortamında sunucular restart olmuştur. Ekiplerimiz tarafından sonuca yönelik çalışma gerçekleştirilmiştir ve çözümlenmiştir. Sunucularınızı kontrol etmenizi rica ederiz.  Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
22.06.2024 23:38

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Equinix Veri Merkezi'nde bulunan yedekleme cihazımızda yaşanan sorun giderilmiştir. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
22.06.2024 14:00

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Equinix Veri Merkezi'nde bulunan yedekleme cihazımızda yaşanan sorun nedeniyle, yedekleme operasyonlarında kesintiler meydana gelmektedir. Uzman ekiplerimiz sorunun çözümü için...

BİLGİLENDİRME

|
30.05.2024 17:48

Değerli Müşterimiz, İstanbul Veri merkezi kaynaklı elektrik altyapısında yaşanan problem veri merkezi ekipleri tarafından giderilmiştir. Sistemler kontrollü olarak açılmıştır. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
30.05.2024 14:08

Değerli Müşterimiz, İstanbul Veri merkezi kaynaklı elektrik altyapısında sorun yaşandığı bilgisi alınmıştır. Ekiplerimiz veri merkezi çalışanları ile koordineli bir şekilde çalışmaktadır. Gelişmeler hakkında en kısa sürede tekrar bilgi...

PLANLI ÇALIŞMA DUYURUSU

|
25.05.2024 03:00

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Ankara Veri Merkezi'nde 25 Mayıs 2024 tarihinde 03:00 ile 07:00 saatleri arasında network altyapımızda bakım çalışması yapılacaktır. Çalışma Başlangıç: 25.05.2024 03:00 Çalışma Bitiş: 25.05.202...